.  Zakład Budżetowy Administracja Budynków Komunalnych
ul. Armii Polskiej 19, 76-004: Sianów
  
     szukaj
strona główna | redakcja | rejestr zmian | statystyka | pomoc | administracja  
Biuletyn Informacji Publicznej
   
   
Zakład Budżetowy Administracji Budynków Komunalnych:
Oferty pracy i ich roztrzygnięcia

    INFORMACJA
Dotycząca dokonania naboru na wolne stanowisko urzędnicze
„Referent d/s. administracji”

 Zakład Budżetowy Administracji Budynków Komunalnych w Sianowie
informuje, że w wyniku zakończenia procedury rekrutacji na stanowisko
„Referent d/s. administracji” została wybrana na w/w stanowisko Pani
Moszyńska Aleksandra zam. Sianów.
Uzasadnienie:
W/w kandydatka spełniła wymagania formalne , określone w ogłoszeniu.
Dodatkowo uzyskała pozytywną opinię po przeprowadzeniu rozmowy kwalifikacyjnej.

         Dyrektor-  mgr inż. Jadwiga Satkowska-Onoszko


LISTA KANDYDATÓW, SPEŁNIAJĄCYCH
 WYMAGANIA FORMALNE NA STANOWISKO
              „REFERENT D/S ADMINISTRACJI „ 
            w ZB ABK  W SIANOWIE


Zakład Budżetowy Administracji Budynków Komunalnych w Sianowie
informuje, że w wyniku wstępnej selekcji na stanowisko  „Referent d/s
administracji „  do następnego etapu  rekrutacji  zakwalifikowały  się
następujące kandydatki,  spełniające wymagania formalne, określone
w ogłoszeniu:

1. P. Róża Woźniak                -   zam.  Kłos
2. P. Aleksandra Moszyńska   -  zam. Sianów

Sianów 12.12.2008r.

       Dyrektor
     mgr inż. Jadwiga Satkowska-Onoszko


Zakład Budżetowy
Administracji Budynków Komunalnych
76-004 Sianów ul. Armii Polskiej 19
tel./fax /094/ 31-85-357
e-mail:
zbabk@sianow.pl

   ogłasza  nabór na stanowisko :
   REFERENT D/S. ADMINISTRACJI

I.Wymagania niezbędne:
1.Wykształcenie średnie budowlane lub średnie o kierunku
      administracja

II.Wymagania dodatkowe:
1.Umiejętność obsługi komputera
2.Znajomość programów Windows XP, Word, Office
3.Znajomość ustawy „O ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego”
4.Znajomość ustawy „Prawo budowlane”
5.Znajomość ustawy „O utrzymaniu czystości i porządku w gminach”
6.Znajomość zagadnień, związanych z przeglądami lokali mieszkalnych,
      sporządzaniem ich obmiarów i inwentaryzacji
7.Kreatywność, zdolność analitycznego myślenia
8.Umiejętność pracy w zespole

III.Zakres zadań wykonywanych na w/w stanowisku
1.Naliczanie czynszów od lokali mieszkalnych, użytkowych, garaży , komórek oraz opłat za dzierżawę gruntów, ogrody , reklamy itp.
2.Rozpatrywanie spraw lokatorów oraz opracowywanie odpowiedzi na nie .
3.Sporządzanie projektów umów dla lokali mieszkalnych, adaptacji oraz dokonywanie wszelkich czynności związanych z ich realizacją, w tym prowadzenie akt lokalu.
4.Opracowywanie projektów pism związanych z administrowaniem budynkami i     lokalami, uczestnictwo w zebraniach wspólnot mieszkaniowych oraz realizacja uchwał i wniosków w zakresie wynikającym z umów zawartych przez ZBABK .
5. Załatwienie spraw związanych z dezynsekcją, deratyzacją, awariami przewodów dymowych i wentylacyjnych, anten zbiorczych, domofonów ,instalacji centralnego ogrzewania .
6.Sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem porządku na podwórkach, strychach, klatkach schodowych, piwnicach w budynkach administrowanych przez ZB ABK.
7.Zabezpieczenie przed nielegalnym zajęciem lokali, piwnic i pomieszczeń gospodarczych. 
8.Obsługiwanie lokatorów ,wypisywanie zaświadczeń., wypełnianie dodatków mieszkaniowych.
9.Dokonywanie przeglądów lokali i budynków z osobą posiadającą  uprawnienia       budowlane .
10.Załatwianie spraw związanych z wykupem mieszkań stanowiących mieszkaniowy  zasób gminy.
11.Współpraca z Działem Finansowo-Księgowym w zakresie przekazywanie danych i zmian niezbędnych w zakresie rozliczeń administrowanych lokali stanowiących mieszkaniowy zasób gminy bądź z tytułu zawartych umów o administrowanie zawartych ze wspólnotami mieszkaniowymi.
12.Wykonywanie doraźnie zleconych przez Kierownika Działu Administracji, Dyrektora ZBABK lub osobę zastępującą Dyrektora w czasie jego nieobecności czynności wynikających  z przepisów wydanych przez organy gminy i Dyrektora ZBABK.

IV.Wymagane dokumenty:
 
1. Kserokopia dyplomu ukończenia szkoły średniej
2. CV
3. List motywacyjny
4. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie /dostępny
    w kadrach ZBABK /
5. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów       
    rekrutacji
6. Oświadczenie o niekaralności, za przestępstwa popełnione umyślnie

   V.Termin i miejsce składania dokumentów
 Oferty należy składać osobiście w kasie ZB ABK lub listownie na adres zakładu
  76-004 Sianów ul .Armii Polskiej 19 w terminie do 10.12.2008r.
  Oferty winne być złożone w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na       
  stanowisko : „Referent ds. administracji”
 
 Rozpatrzenie ofert nastąpi do 17.12.2008r.
  Informacja o wyniku naboru zostanie podana w Biuletynie Informacji  
  Publicznej na stronie internetowej :zbabk@sianow.pl oraz na tablicy ogłoszeń
  w Urzędzie Gminy i Miasta w Sianowie i tablicy ogłoszeń ZB ABK

      Dyrektor
     mgr inż Jadwiga Satkowska-Onoszko
     

 
informacje udostępnił:Administrator
data udostępnienia: 2006-08-29 07:28:42
ostatnia modyfikacja: Administrator 2008-12-18 08:45:14 »
drukuj wyślij link  

 
. .
BIP - liczba wejść: 25845