INFORMACJA Dotycząca dokonania naboru na wolne stanowisko urzędnicze „Referent d/s. administracji”
Zakład Budżetowy Administracji Budynków Komunalnych w Sianowie informuje, że w wyniku zakończenia procedury rekrutacji na stanowisko „Referent d/s. administracji” została wybrana na w/w stanowisko Pani Moszyńska Aleksandra zam. Sianów. Uzasadnienie: W/w kandydatka spełniła wymagania formalne , określone w ogłoszeniu. Dodatkowo uzyskała pozytywną opinię po przeprowadzeniu rozmowy kwalifikacyjnej.
Dyrektor- mgr inż. Jadwiga Satkowska-Onoszko
LISTA KANDYDATÓW, SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE NA STANOWISKO „REFERENT D/S ADMINISTRACJI „ w ZB ABK W SIANOWIE
Zakład Budżetowy Administracji Budynków Komunalnych w Sianowie informuje, że w wyniku wstępnej selekcji na stanowisko „Referent d/s administracji „ do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowały się następujące kandydatki, spełniające wymagania formalne, określone w ogłoszeniu:
1. P. Róża Woźniak - zam. Kłos 2. P. Aleksandra Moszyńska - zam. Sianów
Sianów 12.12.2008r.
Dyrektor mgr inż. Jadwiga Satkowska-Onoszko
Zakład Budżetowy Administracji Budynków Komunalnych 76-004 Sianów ul. Armii Polskiej 19 tel./fax /094/ 31-85-357 e-mail: zbabk@sianow.pl
ogłasza nabór na stanowisko : REFERENT D/S. ADMINISTRACJI
I.Wymagania niezbędne: 1.Wykształcenie średnie budowlane lub średnie o kierunku administracja
II.Wymagania dodatkowe: 1.Umiejętność obsługi komputera 2.Znajomość programów Windows XP, Word, Office 3.Znajomość ustawy „O ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego” 4.Znajomość ustawy „Prawo budowlane” 5.Znajomość ustawy „O utrzymaniu czystości i porządku w gminach” 6.Znajomość zagadnień, związanych z przeglądami lokali mieszkalnych, sporządzaniem ich obmiarów i inwentaryzacji 7.Kreatywność, zdolność analitycznego myślenia 8.Umiejętność pracy w zespole
III.Zakres zadań wykonywanych na w/w stanowisku 1.Naliczanie czynszów od lokali mieszkalnych, użytkowych, garaży , komórek oraz opłat za dzierżawę gruntów, ogrody , reklamy itp. 2.Rozpatrywanie spraw lokatorów oraz opracowywanie odpowiedzi na nie . 3.Sporządzanie projektów umów dla lokali mieszkalnych, adaptacji oraz dokonywanie wszelkich czynności związanych z ich realizacją, w tym prowadzenie akt lokalu. 4.Opracowywanie projektów pism związanych z administrowaniem budynkami i lokalami, uczestnictwo w zebraniach wspólnot mieszkaniowych oraz realizacja uchwał i wniosków w zakresie wynikającym z umów zawartych przez ZBABK . 5. Załatwienie spraw związanych z dezynsekcją, deratyzacją, awariami przewodów dymowych i wentylacyjnych, anten zbiorczych, domofonów ,instalacji centralnego ogrzewania . 6.Sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem porządku na podwórkach, strychach, klatkach schodowych, piwnicach w budynkach administrowanych przez ZB ABK. 7.Zabezpieczenie przed nielegalnym zajęciem lokali, piwnic i pomieszczeń gospodarczych. 8.Obsługiwanie lokatorów ,wypisywanie zaświadczeń., wypełnianie dodatków mieszkaniowych. 9.Dokonywanie przeglądów lokali i budynków z osobą posiadającą uprawnienia budowlane . 10.Załatwianie spraw związanych z wykupem mieszkań stanowiących mieszkaniowy zasób gminy. 11.Współpraca z Działem Finansowo-Księgowym w zakresie przekazywanie danych i zmian niezbędnych w zakresie rozliczeń administrowanych lokali stanowiących mieszkaniowy zasób gminy bądź z tytułu zawartych umów o administrowanie zawartych ze wspólnotami mieszkaniowymi. 12.Wykonywanie doraźnie zleconych przez Kierownika Działu Administracji, Dyrektora ZBABK lub osobę zastępującą Dyrektora w czasie jego nieobecności czynności wynikających z przepisów wydanych przez organy gminy i Dyrektora ZBABK.
IV.Wymagane dokumenty: 1. Kserokopia dyplomu ukończenia szkoły średniej 2. CV 3. List motywacyjny 4. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie /dostępny w kadrach ZBABK / 5. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji 6. Oświadczenie o niekaralności, za przestępstwa popełnione umyślnie
V.Termin i miejsce składania dokumentów Oferty należy składać osobiście w kasie ZB ABK lub listownie na adres zakładu 76-004 Sianów ul .Armii Polskiej 19 w terminie do 10.12.2008r. Oferty winne być złożone w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko : „Referent ds. administracji” Rozpatrzenie ofert nastąpi do 17.12.2008r. Informacja o wyniku naboru zostanie podana w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej :zbabk@sianow.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy i Miasta w Sianowie i tablicy ogłoszeń ZB ABK
Dyrektor mgr inż Jadwiga Satkowska-Onoszko |